Vultr.com - Instant Cloud Server Deployment
ONLINE-TS3.PL SERDECZNIE ZAPRASZAMY! 137.74.157.129:9987 - TeamSpeak 3 Server in Poland
ADVERTISEMENT
RECENT SERVER BLOG POSTS
Cześć. Mogę Ci w czymś pomóc?
Nov 02, 2016 1:40 PM
czesc
Nov 02, 2016 10:56 AM
View all 2 posts
* Spamming/Advertising will lead to account suspension.
HISTORICAL DATA
PLAYERS
PAST: 24 HOURS | 7 DAYS | 30 DAYS
SERVER RANK
PAST 30 DAYS
SERVER DETAILS
Last scanned 2 minutes 23 seconds ago
Server Summary
Name: ONLINE-TS3.PL SERDECZNIE ZAPRASZAMY!
Voice: TeamSpeak 3   Browse: TeamSpeak 3 Servers
Address: 137.74.157.129   Port: 9987   Status: Alive
Server Manager: eterprime (claim server)
CLAN INFORMATION
No clan info is available. Are you the game server owner?
If so, claim this server to add your clan's information to this page!
VOICE SERVER RANKING
Voice Server Rank: 2nd (100th Percentile)
100th
Highest (past month): 2nd   Lowest (past month): 2nd
PLAYER STATS
Current Players: 141 / 1536
Current Bots: 0
Average (past month): 402
VOICE SERVER BANNERS
Visit GameTracker.com for the latest game server information!
Ts3 Banners : Image & HTML Server Banners - Get Code
ADVERTISEMENT
CHANNEL INFO
ONLINE-TS3.PL SERDECZNIE ZAPRASZAMY! Show Advanced Hide Advanced
.
FAQ
Regulamin
Lista Administracji
...
Administracja
...
METIN 2
...
● Obsługa (m-bot) Commander
● Zebranie - 09.04.2017 r. - 19:00
● Informacje dla Administracji
● Pokój Administracji
● Pokój Chrystusa
● Query
K-Scripts
● ROOT
► CS:GO
►T-Eclips◄
Kanał Fu$ion'a
Kanał AizderF'a/nagrywamy
DeZet /streamujemy
● HA (Head Admin)
Poczekalnia
● SSA (Super Server Admin)
● SA (Server Admin)
H1Z1. Ensi uczy się grać
NIE WCHODZ CHYBA ZE CI ZYCIE NIEMIŁE :p
● NA (New Admin)
● Rozmowy z Administracją
Sharpp
...
STREFA POMOCY
...
● Dyżurka Administracji
● Pomoc Administracyjna
● Opis rang serwerowych
● Centrum Pomocy [LiveHelp]
Online-TS3 @ LiveHelp
Dostępnych adminów: 0 osób
● Automatyczny Kanał - Wejdź Tutaj
Kanałów wolnych: 54
...
WITAMY!
Dragonisen
Finlay
Kuba1922
Online-TS3 @ Witamy
omg
...
● Twitch - NaturalBlondeKiller
● Pokój Gabrysi
● Gramy w gry
● Poczekalnia
...
[spacer]Informacje
● Ilość kanałów: 1966
● Kanałów prywatnych: 573
● Użytkowników online: 79
● Nowi użytkownicy: 27
● Rekord online: 934
● Rankingi
● Najdłuższe połączenie
● Spędzony czas
● Ilość połączeń
...
KANAŁY PUBLICZNE
...
► BEZ LIMITU ◄
┌• 1. Publiczny
├• 2. Publiczny
├• 3. Publiczny
├• 4. Publiczny
├• 5. Publiczny
├• 6. Publiczny
└• 7. Publiczny
► 2 SLOTY ◄
┌• 1. Publiczny
├• 2. Publiczny
Slawek
├• 3. Publiczny
├• 4. Publiczny
melsi
├• 5. Publiczny
├• 6. Publiczny
├• 7. Publiczny
├• 8. Publiczny
Nekro
Proceder
├• 9. Publiczny
├• 10. Publiczny
├• 11. Publiczny
├• 12. Publiczny
├• 13. Publiczny
├• 14. Publiczny
└• 15. Publiczny
► 3 SLOTY ◄
┌• 1. Publiczny
├• 2. Publiczny
├• 3. Publiczny
├• 4. Publiczny
├• 5. Publiczny
├• 6. Publiczny
├• 7. Publiczny
├• 8. Publiczny
├• 9. Publiczny
└• 10. Publiczny
► 4 SLOTY ◄
┌• 1. Publiczny
├• 2. Publiczny
├• 3. Publiczny
├• 4. Publiczny
├• 5. Publiczny
├• 6. Publiczny
├• 7. Publiczny
├• 8. Publiczny
├• 9. Publiczny
└• 10. Publiczny
► 5 SLOTÓW ◄
┌• 1. Publiczny
├• 2. Publiczny
├• 3. Publiczny
├• 4. Publiczny
├• 5. Publiczny
├• 6. Publiczny
├• 7. Publiczny
├• 8. Publiczny
├• 9. Publiczny
└• 10. Publiczny
...
DIAMOND VIP- PREMIUM
REGULAMIN KANAŁU "DIAMOND VIP"
...
PLSW
╠> Pluton 1
╠> Pluton 2
╠> Pluton 3
╠> Pluton 4
╠> Pluton 5
╠> Nadawanie rangi [ PLSW ]
╠> CW - Drużynówka
╚> AFK
...
Gold VIP
...
Akademia Taktycznia eSports | WOT&LOL&CS
1. CS:GO TAKTYKI/SPOCZYNEK
2. LOL / SPOCZYNEK
Biff
3. AFCZYMY
4. Porozmawiajmy
5. AFK
BLUE TEAM
RED TEAM
Mr. Fluffy Pants
YELLOW TEAM
Choochoo
Nay Nay <3
GREEN TEAM
BLACK TEAM
-K-V-M- / Maszyny Rolnicze
Gramy w WoT'a
Ammo
Babie B
Suga Honey
Wawa
Gramy w LoL'a
RICITOS D ORO(: <3 <33
Smurfette
nips
Gramy w WoW'a
BUBBA BEAR
Candiboo. <3
Cavity
Yobo
butt face
dark halo
Gramy w CS:GO
Babydoll
Simba :)
Gramy na FFA
Munch
Gramy na Kurniku
Gramy w 'INNE GRY'
Ebreus
FFA
TP
Chubby
hooters
miss lee
sugarwugar
4FUN
Robimy 'HAJS'
DUŻO HAJSU
President Gumcheeks :))
MAŁO HAJSU
Cakes
WOT / CZOŁGI
publiczny
I pluton
J-flanko
II pluton
Kluche
Nubis
TT (or)Titi
juicy lips
III pluton
IV pluton
Greenman
TAKUUN
dipstick :))
Zebranie
AFCZYMY
Twii
geek burger
...
VIP
...
[VIP 1]
[P-L-N]
1. PLUTON I
2. PLUTON II
3. PLUTON III
4. PLUTON IV
5. PLUTON V
6. TWIERDZA
7. AFK
8. REKRUTACJA
9. AUTOMATYCZNA RANGA [P-L-N]
[VIP 2]
Addicted
Księstwo Mogilskie
PeGGer
dickoy
® LoL TEAM 1
.KS
dominik645
® LoL TEAM 2
® LoL TEAM 3
CzekamyNaZewnatrzTVN24
® Oficerka
[VIP 3]
Aksman
Axman
Axeman
Aksmen
Aksmanek
Aksmowski
Axmanex
[spacerVIP3]
[VIP 4]
NowaEra Metin2.pl Samos Chunjo
Damian-MrDEX ( Lider )
Didix
¿nɯǝzɔ
Face to Face ( NIE PRZESZKADZAĆ )
Jeśli na głównym jest za głośno
Tutaj też można pogadać
W ciszy i bez przekrzykiwania sie
AFK
Rekrutacja
[VIP 5]
EpilepsyTeam
CS
Jonek
Dyskoteka nadczłowieka
Dzień obrony
Osu
Kurfi i przyjaciele
Śmieci
[VIP 6]
☠ ☠ ☠ Dead_of_Ashan ☠ ☠ ☠
Ekspedycja :)
Dywanik :P
LOVE DLA MISKA ◕‿◕
Świnka :P
Afczymy :)
Goście :)
[VIP 7]
HaDeS.PRO E-Sport Club
Giercownia 'Mongol i Przyjaciele'
Narodowa III Wojna z Majdanem
Stonka - Siedze Cicho/ Ziemnia
Sex Room Pavik'a i Sergei'a
Prywatny Kanal
Kanal Otwarty - Ciekawe Konwersacje
[VIP 8]
☠☠☠ OGARY GRAJĄ W TS3 ☠☠☠
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥♥♥♥♥♥♥ POGROMCY ♥♥♥♥♥♥♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
Kritor
P.R.L.
Husaria s 157/8/9
PIT-U Titu :)
♦♦♦ OFFICE ♦♦♦
Typowi Informatycy Magicy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Tu napierdzielamy w lola
[VIP 9] MK GAMERS
MKGamers
XD
Gierki u Sedesinha
Górnik Zabrze gOIIwno w wiadrze
ಠ_ಠ Piłka łączy ludzi ಠ_ಠ
✽ ✽ AFK / SPANIE ✽ ✽
Nie wchodzić
[VIP 10] Dalanis
GiftNight
Counter Strike
Górny Ślonsk : Gorole Raus
UrbanBoss
DarNocy
ColoN
Demonologia Squad
Karny jeżyk
Nie przeszkadzać
[VIP 11]★★★★★★
1.✪★Counter-Strike Globa Offensive★✪
2.♛♚League of Legends♚♛
3.★★★NIGGA★★★
4.LOLZMC( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
d----____----b ( . Y . ) jak donice
Rowery1
yrewor1
6.♛✇BIUROWIEC RONALDA✇♛
ミ●﹏☉ミ♂zl๏l๏ฬคภเ ♂ミ●﹏☉ミ
8.★★★ROCKET LEAGUE★★★
9.POCZEKALNIA
[VIP 12]
_Dywizja Strzelb Zachodu_
cs:go
Zuzia I Kamil <3
Gramy w LoL'a
Sam na Sam
Rekrutacja
Wolne Rozmowy
AFK
[VIP 13] GAME not OVER
1.POKÓJ GŁÓWNY
2.EXPIMY RAZEM
3. RAIDY , MYTHIC, RHC, RDF, BG
4. RAIDY, MYTHIC RHC, RDF, BG
5.OFICERKA
6.GRAMY W STARCRAFT 2
7.POKÓJ MUZYCZNY, AFK
8.REKRUTACIA
[VIP 14] Szyszka
League Of Legends
Counter Strike:GO
Pozdro
Smieszki
Centrum pomocy xd
8 Ball Pool
AFK
WŁAŚCICIELU KANAŁU VIP 15 - CZYTAJ
[VIP 15]
DarkInside
CS:GO
Opracowujemy Taktyki
AFK
...
Solo/Duo
Słuchamy Muzy
Piwiarnia pod Smokiem
Solo/Duo z Shadowem
...
KANAŁY PRYWATNE
...
0. MontowniaBaton
1. podkanał 2
2. podkanal 3
1. MARCIN MARTINI1 - Kanał
1. Podkanał
2. Podkanał
2. Gramy :D
1. AFK
2. Samotnia
3. Skillownia
1. CS GO
RAJ NA ZIEMI
4. NARADY O ŻYCIU GIMBUSA
KUPIE SPRZEDAM WYNAJME
TYLKO SPRZEDAM ZALEZY OD CENY
5. Montownia Baton
1. El Pablo
2. Hasło: 123 Wbijać smiało !
6. XV
1. XVX
2. XCX
7. MYK
Nie
Tak
8. [-PSW-] Pancerniaki Stalowej Woli
1. Gramy razem
2. AFK
9. GLASGOW
1. BURDEL
VIXA
10. DrzymcioPlejsy
KunterStrike
Liga Zwierząt
11. Parlament TS'a
1. Ekipa Montażowa
2. Śpij słodki aniołku
12. Sala zwierzeń
Niebo skąpane w melodii wiatru
Bo wtedy będę chciał Cię zobaczyć
13. Po prostu JA
1. Beka z tYpa
2. Gościu.Goście.Gościary.Gościówki..
14. Cykada
Piwnica
Kanapa w salonie (VIP)
15. Ciiii Stara jest w Piwinicy
Gramy w Lola
Gramy w L4D2 albo W Combat Armsa :)
16. Paparapapapa - Gradas
1. Podkanał
2. Podkanał
17. KONRAD285 - Kanał [ZMIEŃ DATE]
1. Podkanał
2. Podkanał
18. M0NST3R - Kanał [ZMIEŃ DATE]
1. Podkanał
2. Podkanał
19. MałeDzieci
League of Legends
Nie czytaj tego
20. Kasztaniaki
1. koncik filipka (+8)
2. TYRALNIQ
21. Chrześcijańśka Unia Jedności
Zbuczku
Ideologia JD77%
22. Chill - Matti
League of Legends - Matti
Inne - Matti
23. Zemo - Kanał
1. Podkanał
2. Podkanał
24. Blok ekipa
Szatany teemo *:*
Wyrdu to Bóg
25. dzień jak co dzień
1. Podkanał
Baralizo
teraz na pewno uda się road to lcs
26. EpicCool - Kanał
1. Podkanał
2. Podkanał
27. Dobre Granie
Premadowe Granie
Grańsko i pogaduszki
28. KAMQ najlepsza gildia
LOL
Rekru Do Gildi KAMQ ON
29. TonyMielony - Kanał
CS GO
Mat Ćpunix
30. The Fuckers
1. The Division
2. Inne
31. MT2
__Drago__
smoke
Master skin
Mundo kozak
32. POKA POAK SOWE
1. Podkanał
2. Podkanał
33. KacpiKoxuGaming - Kanał [ZMIEŃ DATE]
1. Podkanał
2. Podkanał
34. Kuncki - Kanał
1. Podkanał
2. Podkanał
35. [JD]...
Tibia
AFK
36. HADES gościu
1. Podkanał
2. Podkanał
37. ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤
1. ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠
2. °°° AFK °°°
38. Asianiemaracji
1. LA
2. KA
39. MafiaHere
1. Tylko Liberalizm
2. PODATEK 5%
40. cs go
Pankol
bestionoppl
drozd
WC
PANKOL
41. Ex♥przemo - Kanał
CW1
CW2
42. Mizogini
1. Podkanał
2. Podkanał
43. Artur - Kanał
1. Podkanał
2. Podkanał
44. hide on bush
1. Team
2. AFK
45. bobasy
1. rapy klapy
2. Izolatka dla ....
46. Wataha
LOL
CS
47. EsW
cs go
minecraft
48. v1S - GRAMY w SC
jem czipsy
AFK
49. Upadły Dark
Team Monteras
Info XDarkX Team
50. Low - Kanał [ZMIEŃ DATE]
1. Podkanał
2. Podkanał
51. Black Desert
Guild Wars 2 / Devilians
WvW
52. Dawis1232 - Kanał
1. Podkanał
2. Podkanał
53. Masarnia Henryka
Pimpek
Tiven
Wtyczka
Chłodnia
Klatka dla Wieprza!
54. Kanał dla chytrych
1. Podkanał
2. Podkanał
55. Diho
JKSy
PAWEL GAWEL
56. Koniec żartów only tryhard
DaNNeR
GalaX
Szydel
1. Chór
2. Brudne Siurki
57. NiszczycieleŚwiatuwMinecrafta
CS GO
Bocimy w League of Legends
58. anty silenty rangers - Kanał
1. Poczekalnia
2. Podkanał
59. Przestrzegaj Regulaminu !!!
@Margończycy
#
60. CE ES GIE O
Pyk
Cyk
61. ELO HERE
1. Podkanał
2. Podkanał
62. Nihil Novi
Królestwo Kaktusa
AFK
63. Osiedloki
PiraMiD
CS
H1Z1
64. CLESS
1. :)
2. <:
65. Witam Elo Cześć Siemanko
DZIKI DOGGE !!!!
`Away From Keyboard
66. MRWBPŻ
Kunterstrajk
Lol
67. KokuroNoYami
1.Yami Zōn
68. Dom Nuklearnej Zagłady
Schron
Schron Wojowniczych Żółwi Ninja(AFK)
69.xDD
69 xXDDDDD
P0DKANAL DOM NUKLEARNEJ ZAGLADY
70. U Jaclava Satana
CS:GO
LoL
71. Y̤̼̜͚͙͙̯̪̏ͭ̄͡ͅαcнoиeи
αdмιиιѕтяαcנα
кαиαł ωσנтυѕια
72. ROTMG [ZMIEŃ DATE]
1. Podkanał
2. Podkanał
73. niga
1. RL
2. Oglądanie YT ITP
74. u HypeR'a
1. CS:GO
2. LoL
76. PYKAMY w CS
1.Metin
2.Farming 17
77. Zwierzyniec
1. Podkanał
2. Podkanał
78. Bajerek ! - Kanał
1. Podkanał
2. Podkanał
79. NeX
1. Pogaduszki
2. Pogaduszki
80. #Guma Squad
1. Podkanał
2. Podkanał
81. FACEIT
tt
ct
82. SantaCruz
1. BOSSY
popijawy
83. Watykan
Gramy !
AFK/Walenie konia :D
84. Szopter to bardzo słaby Thresh
1.Podkanał
2.Podkanał
85. BloodyB
CS:GO
HurtWorld
86. Old 246
LOL
Pogadanki :P
87. haHAA
PFF
xd
88. 24 Pora Grac
MinecraftZMakuchemICsGoGlobalOfenisif
Marcel123
89. League of legends [ZMIEŃ DATE]
AFK
Minecraft
90. tutaj koledzy
1. AFK
2. 90,5
91. Biurowiec Ronalda
1. Przedpokój
2. AFK
92. seksiasci ***** - Kanał
Grzesie
Mateusze
93. Loudz of ledzens
1.Team 2
Basstiii
adadadad
2.team 3
94. Gramy w gry xDDDDDDDDD Lechu <3
1. Podkanał
2. Podkanał
95. Łatwo jak by co
1. sebek
2. sebek
96. LAMA SU
1. #1
2. #2
97. Barthomelownia
1. Boostowane silvery
Hasło ( 0 )
98. WZ.ZONE
1. Podkanał
2. Podkanał
99. co jest
do
peniska
100. Wehrmacht
VertragRibbentropMołotow wir spielen LOL
Wafen-ϟϟ +18
101. Dzikie Plemniki Faraona
1. Robota nie ch**
2 Tygodnie postoi :D
102. Dzikie bansy
Pogadajmy
Gościnny
103. R!Ko
uno
2. Podkanał
104. ShadowOfSun
Bulldog
JasiuKocha
Kocham Martusię !!1!!!!!11!!
2. Podkanał
105. Rd1 Pozdro!
1. LoL
2. CS
106. Lidż of Legends
1.AFK
2. I TYLE XD
107. StrasznyChamber
108. Prywatna Strefa - meister
1. Gromy w Giery #1 WSTĘP WZBRONIONY
2. Gromy w Giery #2
109. Konoha
1. Podkanał
2. Podkanał
110. Obrady wielkich magów
1. Poznajemy nowe moce!
2. Uspokój się
111. I wtedy ja mu mówie ...
1.JDJDJDJDJDJDJDJD
2. Prawa nie słychać was
112. Podziemia "Anti-Smoguri"
Jaskinia
Bunkier
113. Młyn i pajacerka :D
1. Pajacerka
2. kopytko czy ja lubie kopytko ??
114. CS:GO ~BBC
1. League of legents (lol)
2. Tanki, pw takie same
115. Elo
LOL
Powo dalej
116. Discord o wiele lepszy
1. Podkanał
2. Podkanał
117. kupie FMSA
Dotka
fmsa
118. JKS TEAM
XD
4 RZESZA - to male gwiazdka gwiazdka ...
119. Gorzelnia [ZMIEŃ DATE]
1. J
2. D
120. śmierć tym co grają jasuło
1. rucham wam matki ~ adolf hitler
2. xddddddddddddddddddddd
121. iks de
1. niedo**by
2. c**j wie
122. Grepolis - Pluszowe Misie
1. Grepolis - Ogólnie
2. Grepolis - Ogólnie
123. xXXXXXXXXXWakacjeCoderaXXXXXXXXXXXx
Gdańsk
Najlepsze Kicie z Podkarpacia <#33##33#3
124. NieMoralnyKanal
1
2
125. TM.KOMORNIK-CS:GO
1.Tu gramy w Minecraft
2. Tu gramy w Overwatch
126. Piwnica [ZMIEŃ DATE]
1. dobra szkoła
2. stołeczna
127. Gierki :-D
1. Strefa Pogaduszek ;-P
2. Counter-Strike: Global Offensive ツ
128. Kakałka
Awaretto
OmniS
Z/W
Dobry w kakao
129. TEAM HEXAGEN
1. tajne obrady isis
2.hihi
130. KOZAK - Kanał [ZMIEŃ DATE]
1. Podkanał
2. Podkanał
131. Zatoka Piratów [ZMIEŃ DATE]
1. Zagubione oko
2. Podkanał
132. Jak my tu chyba gramy KAPPA
css
kajetantenpies
133. Gierki CS:GO
1. 5v5
2. Znasz Zasady
134. --> Counter-Strike:Global Offensive
-->League of Legends
--->Kanał Rozmów i tez afk
135. BAKO & spółka
Pokój 1
Pokój 2
136. Amf3niak - Kanał
1. Podkanał
2. Podkanał
139. Lol/CS:GO
1.Chodzcie tu :P
JTix
Tymoo
mlodymarcin
2.Kanał
140. Sacra Familia
Kacper wciąga kreskę
Maciek wali gruche
141. ProGame'ing
CounterStrike: Global Offensive
AFK
142. Policja [ZMIEŃ DATE]
1. Podkanał
2. Podkanał
144. -> Tyralnia
1. TV
2. AFK
145. Piteroix20 - Kanał [ZMIEŃ DATE]
1. Podkanał
2. Podkanał
146. kanal [ZMIEŃ DATE]
1. Podkanał
2. Podkanał
147. Gramy w CS:GO
e2storm
e2storm Academy
148. FAN Quebonafabio
Rankedziki
Pogaduchy
149. tutaj świry
1. Podkanał
2. Pokój u boba
150. Szox
Cs
AudioBot
151. Pogaduszki Zapraszam
CSGO
LOL
152. Yaoi Fanclub
1. DIO
2. Hej Sokoły!
153. Bruksownicy
1. Podkanał
2. Podkanał
154. NoraN - Kanał
TEAM 2
Rób co chcesz
155. nabijamy wszystko :d
1. Podkanał
2. Podkanał
156. OKS
1. Podkanał
2. Podkanał
157. HIZI luźno
BatoN
HIZI Montowanie
xD
158. HardStyleOldSchool
1. Podkanał
2. Podkanał
159. Siurdoki
szafa
2. CS/LOL/INNE
160. Jaskinia Janosa
2.Pogaduchy
3. Izolatka
161. impreska
impreska v2
impreska v3
162. kubinkszon - Kanał
1. Podkanał
2. Podkanał
164. Epic Games
1. Warzywniak Tomka
2. Rakowisko
165. Zadymiarze z Legnicy
1.Troszeczkeciszejdobrze
2. Wczwóreczcemacie
166. Wizytorzy
1.
2. RS6
167. MikseR - Kanał
1. Podkanał
2. Podkanał
168. Paweł R & Kubuś B
Pokój wyznań
papieroski liquidziki i blanciki
169. OP. Szerszeń
1. Podkanał
2. Podkanał
171. Gierki W Cska
1. Metin
2. a Witojcie Witojcie
172. Posiedzenie
1. Podkanał
2. Podkanał
173.▶ Ekipa ★ HADS ★ - Rust
▶ Zakątek Ciszy [OFFLINE]
▶ Zakątek Zagrajnika [ONLINE]
175. gramy
Kamykovsky
marcino
1. Podkanał
2. Podkanał
176. Blasiok
1.uBOJNIA
2. Izba wytrzyźwiyń
177. ej
1. Podkanał
2. Podkanał
178. WARCRAFT III
1. Podkanał
PRYWATNY (inne haslo)
179. Piwnica Z Kotkami
1.
2.
180. mniej toksyczne rozwolnienie
1. cs:go
2. afk/ z/w
181. Placki, Robaczki, Mały i Kajka
1. Kocham Kajkę! <3
2. Logistyk Kajeu
182. stamier - Kanał
1. Gramy w LOL/CS:GO
2. AFK
184. Wariaty Tibijskie [ZMIEŃ DATE]
Questy
WARY
185. Tibia - Pogromcy
HomarU
1. Podkanał
2. Podkanał
186. Hakan/GUELMIYORUM - Kanał
1. Podkanał
2. Podkanał
187. Kanał Arka
1. League of legends
2. Wszystko i nic
188. VAPING
1.LOL
2. CS:GO
189. Pykamy w wota
1. Podkanał
2. Podkanał
190. PrzemoPL - Kanał [ZMIEŃ DATE]
1. Podkanał
2. Podkanał
191. Zboro
1. Podkanał
2. Podkanał
193. GameRoom
1. Poczekalnia
2. Strefa AFK
194. WebFox - Kanał [ZMIEŃ DATE]
1. Podkanał
2. Podkanał
195. Urodzinowy kanał księcia :))))
Ojcowie kradnący pieniądze
Outsiderek
Secton
XSXDXDXD
196. Gorion Kwatera Główna
1. Podkanał
2. Podkanał
197. zszeszenie posiadaczy sedesuf
Pan Prezes Sedes
Krąg Wielbicieli sedesuf
198. MushiRoom
/1. Hotroad
'2. Zjazd zombie
199. Lol o tak o
1. dla psa
2. Nie dla psa
200. kinio - Kanał
1. Podkanał
2. Podkanał
201. Ptaszki_Wataszki
LIGA_LEGEND
CS:GO
202. Bawaria Motors Katowice
Justynka i Łukasz <3 :3
CS:GO
203. Piorun <3 - Kanał
1. Podkanał
2. Podkanał
204.Zagrajmy razem
1. Podkanał
2. Podkanał
205. "⃛"MrPiotrek34 - Kanał [ZMIEŃ DATE]
1. Podkanał
2. Podkanał
207. Hejka naklejka
1.
2.
208. Dobre chłopaki, prawilniaki i inni!
VACATION - LEPIEJ WEŹ SE WALIZKE!
INFORMATOR P-GRUBY-S
209. Pajacerka
:)
:/
210. takie tam
Stream lajf (off)
jkp
211. MinioON - Kanał
1. Podkanał
2. Podkanał
212. Repetycjyjni
Onobiarnia 1
Onobiarnia 2
213. Młyn
INNE GRY
AFK
214. Jcob905 - Kanał
1. Podkanał
2. Podkanał
215. Ruthless
1. Podkanał
2. NGWZD
216. Prywatny
Na wejście
123
217. Dla zabawy [ZMIEŃ DATE]
Dałny
h111
218. Liga Pasztetów
1. CS GO ▄︻̷̿┻̿═━一
z/W
219. PRUCHOL TO JEST MAJNKRAFT
CS:GO 1v1
POKA STOPE
222. Borowiak i przyjaciele
Jak oni grają i śpiewają
Gram w diablo
224. Skąd to zwątpienie
Pogawędki
siema
225. Time to play
https://www.youtube.com/watch?v=vKG4DahW
/doggo
226. Dynamo Chanell
1. Granie w gry
2. live [nie przeszkadzać]
227. Tańczymy na golasa.
1. Nic
2. Afk i te sprawy ;)
228. UNLIMITED GEJMING [ZMIEŃ DATE]
1. Podkanał
2. Podkanał
229. Dinosower
1. Podkanał
2. Podkanał
230.ProDragonS#CSGO
1.#Overwatch
2. #
231. [Stacja Kochana Dewastacja]--------
ble ble ble
1. AFK
2. Zapraszam na pogawędki HASŁO:123
232. Witam!
1. Gorszy PES / WOT
2. Wbijaj
233. CyRk
1. Podkanałek Pierwszy
2. Podkanałek Drugi
234. Giercownia :P [ZMIEŃ DATE]
PRYWATNY
AFK
235. Ekipa <3
Bawialnia
Warface
236. eSuu - Kanał [ZMIEŃ DATE]
1. Podkanał
2. Podkanał
237.Sparta
1. AFK
LEAGUE OF LEGENDS
238. zadymka zawcia
nie przeszkadzam kolegą:))
tutaj możesz spać
239. Majek
league of legends
lol
240. MokraWoda - Kanał [ZMIEŃ DATE]
1. Podkanał
2. Podkanał
241. Jednak troszku fajny kanał ^^
1. GjeTeA
prymas aprylis
242. Slechu - Kanał
1. Podkanał
2. Podkanał
243. Terro
1. Leauge of Legends
2.CS GO
244. Vita Tibia
1. Podkanał
2. Podkanał
245. Bogowie Czegos [ZMIEŃ DATE]
Cs GoL
Cos tam
246. Kanał Główny
League of Legends
Inne Gierki
247. METROPOLIA_TEAM
KONCERT ŻYCZEŃ
SAMOTNIA SZYMONA PIORUN-KURWOSKIEGO
248. Anal Speak
Klatka Dla Rudego
Izba Wytrzeźwień dla Kacego
249. Skolioza odbytu
Diablo III
LoL aczkolwiek może Naruto
250. Janusze biznesu
1. Podkanał
2. Podkanał
251. MaTiToMsky - Kanał
1. Podkanał
2. Podkanał
252. ITryToChange
1. Dungi
2. 1 VS 1
254. Herata - Kanał
1. Podkanał
2. Podkanał
255. ✖_✖ U Iśka (::)
✖_✖Liga Legend
✖_✖CS GO
256. NoWeNoPlis
Juz Logam
AFK
257. ♀Party Legend♀
Co chcesz
Lol
258. Na pyrke go
1. Podkanał
2. Podkanał
259. Perełki Sexmasterki
1. Podkanał
2. Podkanał
260. Fruzio - Kanał [ZMIEŃ DATE]
1. Podkanał
2. Podkanał
261. CS;GO
1. ε(●̮̮̃•̃)з ♥Kanał2#♥ ε(●̮̮̃•̃)з
2. ^_^ ۩ ♥Kanał#3♥۩ ^_^
262. Nie Dla Polaków
da
Tibia
263. faszyzm
komunizm
alianci
264. LUKI - Kanał [ZMIEŃ DATE]
1. Podkanał
2. Podkanał
265. Prywatny Kanał - Wolny
266. Wszystko i nic
LOL
DarckRoom Dla Grzyba
267. Frixowe przedszkole
1. Podkanał
2. Podkanał
268. Prywatny Kanał
1. OKI
2. OK xd
269.RMC
1. Podkanał
2. Podkanał
270. Kalbar - Kanał
1. Podkanał
2. Podkanał
271. jakos
Bubu
Dante
pasza
1. Sala Kinowa
2. Albert
272. Tannen Lords
1. AFK lub Zajety
2. FLY mode ON
273. Devils [ZMIEŃ DATE]
1. Podkanał
2. Podkanał
274. bula - Kanał
1. Podkanał
2. Podkanał
275. ZinC - Kanał
1. a na co mnie to
2. a to na co tez mnie
277. WOT TEAM PLAYER
1. Podkanał
2. Podkanał
278. DAJCIE MI CZEEEECHA
1. Podkanał
2. Podkanał
279. Miyagi - Kanał
1. Podkanał
2. Podkanał
280. Siedziba główna
1. Lewe skrzydło
2. Prawe skrzydło
281. Mafiozol125 - Kanał [ZMIEŃ DATE]
1. POGADUSZKI :D :D
2. STREFA DJ XD
282. Czeskie rozbiory
1. Podkanał
2. Podkanał
283. 2137
1. Podkanał
2. Podkanał
284. Da__Si
FresteR'a czas
Nieznajomy lubi
285. Team Flysenhower
1. CS:GO
ManiekD
Stifler ;]
juli
2. LIGA LEGEND
286. Siuraczki Matiana
CS:GO
Team
287. Rainbow 6
1. Siege that booty
2. sum afk
288. linage2
Krinex
1. Podkanał
2. Podkanał
289. ☣ClutchMonster☣
1. ☣☣
2. ☣
290. Najlepsi Z najlepszych
Pasta to rudygei
Tak jak jego tata
291. POKA POKA SOWE, POKA POKA SOWE MI!
PrzyczajonyTataSexMasterkiUkrytaSowa
SowaSexMasterki
292. Shibby - Kanter
1. Podkanał
2. Podkanał
293. Total [ZMIEŃ DATE]
1. Podkanał
2. Podkanał
294. Team Raków
Granie w Komputer xD
AFK
295. Bartuś Batruś- Kanał
1. Podkanał
2. Podkanał
301. taxio - lol
1. wot
2. cs go
302. TATROWNICY DARIUSZA
ci wyzej to elita
ci nizej to kozie bobki
303. WWDUH
GNUJ W CIUL
DYWIZJON 303
304. PLANTUS - Kanał
1. Podkanał
2. Podkanał
305. QWERTY
LOL
INNE
306. dzikusy
AFK
2. Podkanał
307. cs / msc
lol
ekipa e-sportowa(cs go)
308. Buenos Aires Sku*wysyny
Czarny
Liague Of Ledżends
Kunter Strike Global Ofensiw
309. SENT
ZW
Sprawy ważne i Biznesowe
310. nr
1. Podkanał
2. Podkanał
311. DUMA
1. Podkanał
2. Podkanał
312. Gramy
LoL
afk
313. Drzewo
Expimy
nudzi mi sie
314. NoBody [ZMIEŃ DATE]
Csy u Staszka
2. Podkanał
315. Zbakany
kushkoma
noidea
316. FreshTun3s
1. Podkanał
2. Afk
317. TAKTA WORLDWIDE
człowiek roztropny
tłumnik
318. Pierożki. [ZMIEŃ DATE]
1. Podkanał
2. Podkanał
319. SweetGaming
1.Podkanał
2. Podkanał
320. Thebill - Kanał
1. Podkanał
2. Podkanał
322. Zombie Land II
Ekspedycja
Pomoc, pogaduchy
323. Naprawdę fajna nazwa
1. LoL
2. Prywatny
324. Rx-net - Kanał
1. Podkanał
2. Podkanał
325. Kulturalne Rozmowy
1. GTA V
2. CS:GO
326. hehe Kanał
World of tanks
CS:GO
327. Agencja
1. CS MM
2. Inne
328. Antoniusz :D - Kanał
1. Podkanał
2. Podkanał
331. Damian_asd - Kanał
1. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
2. Pochmurzenie
332. Drużyna Upośledzonego Pierścienia
1. Drużyna 1
2. Drużyna 2
333. Timetofap
1. Podkanał
2. Podkanał
334. »ѕнσcквeaτ« - Kanał
1. Podkanał
2. Podkanał
335. Gucio - Kanał [ZMIEŃ DATE]
1. Gramy w CS'ka/WOT'a :P
2. Podkanał
336. S.P.Z.B [ZMIEŃ DATE]
1. CS:GO
2. ETS2
337. Best Duo Niger
1. Samotny Przemek
2. sadasd
338. [TSG] Kotłownia
1.Piwnica
2.Garaż
339. Prywatny Kanał - Wolny
341. Radzio - Kanał
1. Podkanał
2. Podkanał
342. *****Stajnia Augiasza*****
1. CS:GO
2. Otwarty kanał
343. Kubie Ladży ŁORANGUTAN 3000
kubie ladży orangutan 2000
kubie ladży łorangutan 9000
344. BAGIETY JADO
heheszky
best kanal eune
345. speedy♥ - Kanał
1. Podkanał
2. Podkanał
346. TEAM WKG
1. Podkanał
2. Podkanał
347. Miejsce medytacji - nie rozmawiać!
1. Rozmowy na katafalku ͡° ͜ʖ ͡°)
2. Jeszcze jaki AFK ༼ つ ◕_◕ ༽つ
348. Przemek - Kanał
1. Podkanał
2. Podkanał
350. TEAM_PRIMIUM
cs go
2. Podkanał
351. LAJKONIK
kampania
1 na 1
352. szymi junior - Kanał
1. Podkanał
2. Podkanał
355. DADUN - Kanał
1. Podkanał
2. Podkanał
356. HAKERAKI #NEJMAN #MACIURAK <3
OLA lwd <3
HEBDA I NIKA MAJĄ ZAKAZ
357. Minecrafterzy
Gierki
Pogaduszki
358. ► Ciemny las [ZMIEŃ DATE]
Cave Czarnego ✈ █ █
✖✖ Stacja samobójcza ✖✖
359.Kumle here
1. Podkanał
2. Podkanał
360.Zjeby i Gnojki
1. Podkanał
2. Podkanał
361. ddddd
sssss
2. Podkanał
362. Anime 4EVER
1. Gramy w lola
2. H1Z1 King/JS
Węgrino
363. Najszybszy kanał
Weganie to brudasy
Nerki bez eRki <---- Rebus na haslo
364. 21=3*7
1. Podkanał
2. Podkanał
366. Wirtualna szkoła
boisko
klasa od pszyrki
367. Welcom To The Hell
1. Podkanał
2. Podkanał
368. iProgres
Taktyki
LoL
369. L3ftSit3
Talk Room
Game Room
Record Room
370. League of Legends!
1. Podkanał
2. Podkanał
371. Kanał Domiego
League of Legends
CS;GO
374. Dom spokojnej starości
1
2
375. Wjazd Karam - Kanał
1. Podkanał
2. Podkanał
376. wataha
1. Podkanał
2. Podkanał
377.Miszcze
CS GO
ROCKET LEAGUE
378. Drzewo Asashin
1.AFK
2.Pojedynki 1v1
379. FP Team
1. Liga
2. CS
380. Pykamy w CS :)
1. Podkanał
2. Podkanał
381. Softn - Kanał
1. Podkanał
2. Podkanał
382. Fhontola
1. Podkanał
2. Podkanał
383. zadymka
#2115
izolatka kolodzieja
jak zyc
384. Flame - Kanał [ZMIEŃ DATE]
1. League of Legends
2.CS:GO
385. Alkopoli
1. Podkanał
2. Podkanał
386. Prywatny Kanał - Wolny
387.Korea Skurwysynu
AFK
2. Podkanał
390. Trzepacze.
Gdy komuś od*ebie to tu ma wjazd.
Gdy drapią sie po piczkach.
391. pompa team
1. Podkanał
2. Podkanał
392. Ekipa Kruczka
1. LOL
2. Podkanał
393. jD
1. Podkanał
2. Podkanał
394. Marcel - Kanał
1. Podkanał
2. Podkanał
395. Prywatny Kanał - Wolny
396. Pikie
1. Podkanał
2. Podkanał
397. gierki w lola
1. jezu chryste
2. kubiiiiii
398. So lonely Michał [ZMIEŃ DATE]
1. Król Lew
2. Simba
399. Kanał po 2 grosze
grosz
2 grosze
400.GTA ONLINE z Dawidkiem
1. Podkanał
2. Podkanał
402. Prywatny Kanał - Wolny
403.Patologia
1. Podkanał
2. Podkanał
404. U macieja grubasa
1. Podkanał
2. Podkanał
405. ziomeczki
1. Podkanał
2. Podkanał
406. CS:GO
CS:GO ForgoticTeam
LOL
407. Kanał
1. Liga Legend
2. Kocham kobiece piersi :D
408. League of Legends <3
AFK
chcesz zagrać? wbijaj tu~! Haslo: 1
409. Derviusz - Kanał
1. Podkanał
2. Podkanał
410. Papierowy - Kanał
Prywatne rozmowy
2. Podkanał
411. Kunor [ZMIEŃ DATE]
\Takiei tam
2. Podkanał
412. Prywatny Kanał - Wolny
413. DuSZeK - Kanał
1. Podkanał
2. Podkanał
414. MORTADELA MORTADELA
1. HEIL ANIME
2. Poprawczak
415. Johny - Kanał
1. Podkanał
2. Podkanał
416. Medokin - Kanał [ZMIEŃ DATE]
1. Heheszki
2. Hahaszki
417. Żeberka rządzą [ZMIEŃ DATE]
1. LOL
2. GTA 5
418. JD only
1. Podkanał
2. Podkanał
419. Lameczki
Koncik Fapu Vertonka
2. Podkanał
420. KosmoS - Kanał
JAMAJKA
2. Podkanał
421. Gramy w Csa
1. Podkanał
2. Podkanał
422. Zbydniów team
1. Podkanał
2. Podkanał
423. MM'y
1.Inny Gaming
2. AFK
424. Mental Hotline - Kanał
1. Podkanał
2. Podkanał
425. Dacer Gaming<3
1. Podkanał
2. Podkanał
426. Dzikus - Kanał
1. Podkanał
2. Podkanał
427. RAP
Road To LCS
Team Flash
428. EnYoJ
H1Z1
CS:GO
432. Prywatny Kanał - Wolny
433. MagicV LoL team
Królestwo Adama
Wyrzutki :D :D :D
434. g-r-a-p-p-a
1. Podkanał
2. Podkanał
435. .dads - Kanał
1. Podkanał
gramy
436. Zadymka
1.
2.
437.Lolowe heheszki
1. Podkanał
2. Podkanał
438. Pifpafający pifpafajacze
AFK
Coś
439. Fabryka Snòw - AFK
Turboo
1. Wyloty/Kubiki - PoGaDuChy!
2. Kanał Rekrutacyjny (osoby trzecie)
440. Hejters gona hejt
Liga i inne multi
Odpadki
441. Kanał Mnona i Jakodasa [ZMIEŃ DATE]
Gierki z teamem
Nasze prywatne Z/W xd
442. vanitas vanitatum et omnia vanitas
ce es goł
AFK- po Bolsie
443. WOWs/D&L
1. World of Warships
2. Dark and Light / Neverwinter
444. cstylkoprogracze
lolprogracze
2. Podkanał
445. Moj kanal
Moj kanal 2
Moj kanal 3
446. LegwanTeam
Z/W
LOL
447. PAN SZEF - Kanał
1. Podkanał
2. Podkanał
449. FreQenZ! iGRAszki HERE ( ͡° ͜ʖ ͡°)
ziomkii ( ͡~ ͜ʖ ͡°)( ͡^ ͜ʖ ͡^)
luźne rozmowy zapraszam [haslo: mleko]
450. NeverBienia Procek
1. Podkanał
2. Podkanał
451.Nołlajfimy
Napierdalamy
Kapibara
454. CS:GO
454.
454
455.Lubimy Chłopców
1. Podkanał
2. Podkanał
456. Avayden™ - Kanał
1. Podkanał
2. Podkanał
457. Łukasz to gnyp
1. Podkanał
2. Podkanał
458. Polska walcząca !!
Miqu
Tak
1. Wędzenie Olka
2. Więdzenie mateuszka
459. juzer dżojn jor czanel
1. czanel słicz
2. Podkanał
460. Halo
Wpadl do wenta
Hall of fame
461. XD LUBIE PLACKI XD #SWAG
UNTURNED CS:GO SHELL SHOCK LIVE
TEAM FORTRESS 2 Teraria PAY DAY 2
462. Mr.Moon - Kanał
1. Podkanał
2. Podkanał
466. Karton
1. Podkanał
2. Podkanał
468. SkyVMP
1. W cztery oczy
2. Podkanał
469. JKL - Kanał
Kapitan
Tempeny
476. Staśkownicy Staśka
Załoga G
Nowe Porządki
477. Profesjonalni Gracze
AFK
Mniej Profesjonalni Graczy
478.Kendrick Lamar
1. Podkanał
2. Podkanał
482. Ślepy - Kanał
1. Podkanał
2. Podkanał
483. Wódżtsu
1. Podkanał
2. Podkanał
484. Vikingowie
1. Gierki
2. Gierki 2
Nijo
485.TRYHARD PLATYNKA
1. Podkanał
2. Podkanał
486.Rozpitol
afk
2. Podkanał
488. AmbalaTeam <3
1. Counter Strike Global Offensive
2. League Of Legends
490. NIEE KURWA BABO 18,5 JA PIERDOLE
CS:GO
De Krzoki itp.
491. WoT- Daxmin1 [ZMIEŃ DATE]
Pluton 1
Pluton 2
492. Dzikuski
H1Z1 :)
aa
493. qwer
elo elo
sloniu lubi lizac jajka
494. Przemytnicy Rzeżuchy
Lolik
Cs'ik
495. Strażnicy żywiołów
Burza
Powietrze
496. DE ŁOKING DEAD
-Valenna-
KrzaczekHD
1. Podkanał
2. Podkanał
498. Ćwiara>Lucas
1. Podkanał
2. Podkanał
499. Kanał 1337
1. CS:GO
2. Faceity i MMy
500. Ciszek - Kanał
1. Podkanał
2. Podkanał
503. SZPOT10
1. wafel idzie z ookkiimm
2. yes
504. Niebieski Wieloryb
Karaoke
Sypialnia
505. Auswtichz Commanders [ZMIEŃ DATE]
zwISŁE
dorota ,sory Oliver
506.lelelelllelele - Kanał
1. Podkanał
2. Podkanał
509. To nie ten serwer Filip
1. Podkanał
2. Podkanał
510. Kosmos
Planeta
Pogaduchy
511. Teolozik - Kanał
1. Podkanał
2. Podkanał
512. SEIGM
1. ING
2. IWD
513. Prywatny Kanał - Wolny
1. Podkanał
2. Podkanał
514.WORD_OF_TANKS
1. Podkanał
2. Podkanał
515. Najarana ale dama
Piwnica spokoju
Te inne plejsy
518. sequ - Kanał
1. Podkanał
2. Podkanał
519. Poczekalnia nasza :D
LOL
Turniej Leauge of legends
520. Janusze biznesu
1. Podkanał
2. Podkanał
521. POBIŁEM KOLEGE DO KRWI
1.JA TO PRZYPAŁ NA 100%
2. TATA KUPIŁ MI AWP
525. Dżentelmeński Klub Porządnych Ludzi
1. Podkanał
2. Niechciani
526. Prywatny Kanał - Wolny
527. Ameby
Regis
heav
terazinaczej
1. Podkanał
2. Podkanał
528. Amarena
1. Podkanał
2. Podkanał
529. heloł - Kanał
1. Podkanał
2. Podkanał
536. CZERWIŃSKI - Kanał
CS
pogaduszki maluszki
537. Qbe
1. Podkanał
2. Podkanał
539. MyrmidonS
1. AFK
2. cs 1.6
540. Prywatny Kanał - Wolny
541. KRULewski dziedziniec
1. Podkanał
2. Podkanał
542. Kanał im. Marii Skłodowskiej-Curie
1. Ploteczki
2. Ploteczki
545. SASKA
1. SASK
2.SASK II
546. Prywatny Kanał - Wolny
548. Cziken Nagets
1. tak
2. nie
549. Młoda szarża tak jest
1. Podkanał
2. Podkanał
550. Cziken Nagets (2) [ZMIEŃ DATE]
1. Podkanał
2. Podkanał
552. No Homo
1. Kanał dla osób Heteroseksualnych
2. Kanał dla osób Homoseksualnych
553. Prywatny Kanał - Wolny
554. Terraria und Gwint only time
Terraria 1.5.3.2
Gwint
555. LOL/CS [ZMIEŃ DATE]
1. Podkanał
2. Podkanał
556. dawac
1. Podkanał
2. Podkanał
557. Najlepsi z Najlepszych
Młodzi Królowie Egzystencji
Real Madrid <3
558. 21=3*7
Cumala lubi
2. Podkanał
559. DejwidOOO - Kanał [ZMIEŃ DATE]
1. Podkanał
2. Podkanał
560. Prywatny Kanał - Wolny
563. Paweł samotnig
1. Podkanał
2. Podkanał
564. Devli
Gramy
2. Podkanał
566. Prywatny Kanał - Wolny
567. Prywatny Kanał - Wolny
568. Mariusz Max Kolonko - Kanał
1. Liga Legend
2. Drakensang
569. ŁKS ŁÓDŹ
Giercujemy
AFK
571. Dzikusy CS GO
HurtWorld
League Of Legends
572. Getsu
Czilowanko
Gramy w LoL'a (Bronz Alert)
574. Prywatny Kanał - Wolny
575. Prywatny Kanał - Wolny
576. Nexus - Kanał
1. Podkanał
2. Podkanał
577. Black
League of Legends
Inne gry / Rozmówki
578. Prywatny Kanał - Wolny
580. Maniek Rook - Kanał
Kubuś Puchatek i Przyjaciele
2. Podkanał
581. 1231saq - Kanał [ZMIEŃ DATE]
1. Podkanał
2. Podkanał
582. Zmień nazwę. [ZMIEŃ DATE]
1. Podkanał
2. Podkanał
583. sobi69 - Kanał [ZMIEŃ DATE]
1. Podkanał
2. Podkanał
584. SEKTA PŁASKA ZIEMIA
Czarne Rytułały
OBŁĄKANI
585. Gwiazdka - Kanał
lol
minecraft
586. Bogowie CS :D [ZMIEŃ DATE]
1. Podkanał
2. Podkanał
587. Casablanka
Bóg żyje tylko w przesądach
Ja wyznaje kult pieniądza
589. Prywatny Kanał - Wolny
590. Mefju1 - Kanał [ZMIEŃ DATE]
1. Podkanał
2. Podkanał
591. maTeQ (kanał do gierek z widzami)
1. DO POGADANEK
2. DO NAGRYWANIA
592. Tactic Five [ZMIEŃ DATE]
1. Podkanał
2. Podkanał
593. Grand Theft Auto V
1. League of Legends
2. Inne Nieznajome Mi Gry
594. ✔ ✔ ✔ ✔ ✔ ✔ ✔ - Kanał
1. Podkanał
2. Podkanał
595. SabsikxD - Kanał [ZMIEŃ DATE]
1. Podkanał
2. Podkanał
596. pawelone - Kanał [ZMIEŃ DATE]
1. Podkanał
2. Podkanał
598. Zabójcze Parówiaki
Buda Laka Maka Fą Umca Umca
AFK
599. Gta Online
1. Kanter Sztrajk
2. Opluta Liga
600. do usuniecia [ZMIEŃ DATE]
1. Podkanał
2. Podkanał
602. Besos
1. Podkanał
2. Podkanał
603. Wariatki
1. Podkanał
2. Podkanał
604. Miko1232 - Kanał [ZMIEŃ DATE]
1. Gramy w CS z widzami
2.Gramy w inne gry.
605. Mario [ZMIEŃ DATE]
1. CS
2. LOL
606. Kentovsky - Kanał [ZMIEŃ DATE]
1. Podkanał
2. Podkanał
608. Prywatny Kanał - Wolny
609. wojtekxxv - Kanał [ZMIEŃ DATE]
1. Podkanał
2. Podkanał
610. JestemFK - Kanał [ZMIEŃ DATE]
1. Podkanał
2. Podkanał
611. Rymek - Kanał [ZMIEŃ DATE]
1. cs
2. Gadamy
612. co chcesz dziubas
giereczki w beczki
strefa AFK
613. [E.K]- Masuj_Dzika - Kanał
Counter Strike - Global Offensive <3
GTA
614. POLICJA - Kanał [ZMIEŃ DATE]
1. Podkanał
2. Podkanał
615. LubiePlacki
1. Podkanał
2. Podkanał
616. Prywatny Kanał - Wolny
620. Community of EFiS
1. Podkanał
2. Podkanał
621. Prywatny Kanał - Wolny
622. Prywatny Kanał - Wolny
623. Tigers.Strong.
Team 1
Team 2
624. Prywatny Kanał - Wolny
625. Prywatny Kanał - Wolny
628. Zbiorowisko Paceiciaków
1. Tu Obrabiamy Komuś Za Plecami XD
2. Ważne Decyzje Paceiciaków
629. Prywatny Kanał - Wolny
630. Krzysiek To nasz kanał!
Noreek
SabsikxD
Tak było
Elo
Noruś kozak
631. Prywatny Kanał - Wolny
632. Prywatny Kanał - Wolny
633. Prywatny Kanał - Wolny
639. GRAMY W CS
1. Luźne gadanie
2. Gramy w cos innego :O
640. Mateuszk62 - Kanał
1. Podkanał
2. Podkanał
641. Prywatny Kanał - Wolny
645. Prywatny Kanał - Kanał [ZMIEŃ DATE]
1. Podkanał
2. Podkanał
646. Prywatny Kanał - Wolny
647. Prywatny Kanał - Wolny
648. Prywatny Kanał - Wolny
649. Prywatny Kanał - Wolny
650. Prywatny Kanał - Wolny
652. Prywatny Kanał - Wolny
653. Prywatny Kanał - Wolny
654. Prywatny Kanał - Wolny
655. Prywatny Kanał - Wolny
656. Prywatny Kanał - Wolny
657. Prywatny Kanał - Wolny
658. Prywatny Kanał - Wolny
659. Prywatny Kanał - Wolny
660. Prywatny Kanał - Wolny
661. Prywatny Kanał - Wolny
662. Prywatny Kanał - Wolny
663. Prywatny Kanał - Wolny
664. Prywatny Kanał - Wolny
665. Prywatny Kanał - Wolny
666. Nic tu nie ma [Bez_Kappy] LoL
1. Sekretarz Szatana
2. Gabinet Szatana i Szefa
667. Prywatny Kanał - Wolny
668. Prywatny Kanał - Wolny
669. Prywatny Kanał - Wolny
670. Prywatny Kanał - Wolny
671. Prywatny Kanał - Wolny
...
KANAŁY TYMCZASOWE
grdxre
Android
1
Baka ( Strike of Kings)
Grandy
Kyuubi